Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная

Шосты школьны дзень

Шосты дзень тыдня — субота з'яўляцца арганічнай часткай цэласнай вучэбна-выхаваўчай сістэмы гімназіі.
Адной з важных задач, якія стаяць перад педагагічным калектывам гімназіі, з'яўляецца эфектыўная арганізацыя выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень. Яна плануецца і праводзіцца ў адпаведнасці з агульнагімназічным планам работы, арганічна дапаўняючы і працягваючы яго. Асаблівая ўвага надаецца правядзенню ў суботу фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы.
 
Мэты і задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень
 
Мэты выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

Падрабязней
- Умацаванне фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя;
- Стварэнне эфектыўнай сістэмы грамадзянскага і патрыятычнага выхавання;
- Інтэлектуальнае развіццё і грамадзянскае станаўленне школьніка;
- Удзел дзяцей і падлеткаў у карысных справах і акцыях.

Задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

Падрабязней
- Фарміраваць у дзяцей і моладзі грамадзянскай пазіцыі праз удзел у сацыяльна значных справах, развіццё сацыяльнай актыўнасці;
- Далучаць дзяцей і моладзь да маральна-духоўных каштоўнасцей, праз клопат і захаванне прыроднага і культурнага багацця сваёй Радзімы;
- Фарміраваць патрыятызм ў дзяцей і моладзі, павагу да ветэранаў ВАВ і мясцінах вайсковай славы;
- Фармаваць патрэбу ў маладога пакалення да клопату пра Радзіму, яе інтарэсах ў абароне і захаванні экалагічных рэсурсаў;
- Фармаваць гарманічна развітую грамадска актыўную асобу;
- Павышаць маральную і эстэтычную культуру навучэнцаў;
- Стварыць умовы паспяховай сацыялізацыі асобы дзіцяці;
- Аднаўляць і развіваць фізічныя і духоўныя сілы дзяцей адпаведнай арганізацыяй вольнага часу.