№
п/п
|
Назва мерапрыемства
|
Форма работы
|
Катэгорыя чытачоў, класы
|
Тэрміны выканан-ня
|
Адказны
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
І
|
Работа з чытачамі
|
|
|
|
|
|
Індывідуальная работа
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
Абслугоўванне чытачоў
|
|
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Перарагістрацыя чытачоў
|
Апытанне
|
Усе катэгорыі
|
Верасень
|
-“-
|
3.
|
Рагістрацыя прыбыўшых чытачоў
|
Гутарка
|
Вучні І ступені
|
Верасень, кастрыч-нік
|
-“-
|
|
“У свеце цікавых кніг”
|
“Інфармацыя +”
|
Вучні І і ІІ ступеняў
|
На працягу года
|
-“-
|
|
“Кніжны Гальфстрым”
|
Выстава 1-ой кнігі;
рэйсы piar-чытання
|
|
Па меры паступлн-ня
|
-“-
|
6.
|
“Гэты цуд завецца кніга” (рэйтынг 10-ці самых папулярных кніг)
|
Кніжнае дэфіле
|
Усе катэ-горыі
|
Май
|
-“-
|
|
“Першакласнік – 2018”
|
Выстава
|
Перша-класнікі і іх бацькі
|
Чэрвень –жнівень
|
-“-
|
|
“Жывыя легенды”
(юбілей адной кнігі)
|
Зменная выстава
|
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Збор макулатуры
|
|
Усе катэ-горыі
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Культурна-дасугавая работа
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
“Дзе жывуць кнігі”
|
Інрэрактыў-нае ўзаема-дзеянне (экскурсія па бібліятэцы, прэзентацыя)
|
Вучні 1 класа
|
Верасень
|
-“-
|
2.
|
“Краіна казак”
“Казкі ХХІ стагоддзя”
|
Пастаянна дзеючыявыставы
|
Вучні 1-6 класаў
|
На працягу года
|
-“-
|
|
“Кніжкі з бабулінага куфэрка”
|
Кніжнае дэфіле
|
Усе катэ-горыі
|
На працягу года
|
-“-
|
|
“У дапамогу настаўнікам”
|
Пастаянна дзеючаявыстава
|
Настаўнікі
|
Пастаян-на
|
-“-
|
|
“У дапамогу класнаму кіраўніку”
|
Зменная выстава
|
Настаўнікі
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Інфармаванне настаўнікаў
аб навінках вучэбна-метадычнай літаратуры,
часопісах
|
Агляд
|
На педсаве-тах
|
Па меры неабход-насці
|
-“-
|
|
Да юбілейных дат беларускіх, рускіх і замежных пісьменнікаў
|
Выставы
|
Усе катэгорыі
|
На працягу года
|
-“-
|
|
“І ажываюць кніжныя старонкі”
|
Вусны часопіс
|
Вучні 1-4 і 5-7-х класаў
|
Студзень
|
-“-
|
|
Прававое выхаванне
|
|
|
|
|
|
“Ведай свае правы”
|
Пастаянна дзеючаявыстава
|
Усе катэго-рыі
|
На працягу года
|
І.В.Елізарава
|
|
Выхаванне здаровага ладу жыцця
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
“Асновы здароўя”
|
Пастаянна дзеючаявыстава
|
Усе катэго-рыі
|
На працягу года
|
-“-
|
|
“Ключы да здароўя”
|
Дзелавая размова з прэзентацы-яй
|
Вучні 1-4-х класаў;
5-11-х класаў
|
2-я чвэрць
3-я чвэрць
|
-“-
|
|
Маральнае выхаванне
|
|
|
|
|
|
“Нет – наркотыкам”
|
Інфармацый-ны стенд
|
Усе катэгорыі
|
|
Бібліятэкар, псіхолаг, сацыяльны педагог
|
|
Экалагічнае выхаванне
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
“Маленькі прафесар”
|
Пастаянна дзеючаявыстава
|
Вучні 1-6-х класаў
|
На працягу года
|
-“-
|
|
“Легенды і паданні зямлі беларускай”
|
Віртуальная экскурсія
|
Вучні 4-7-х класаў
|
Красавік
|
-“-
|
|
Патрыятычнае выхаванне
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
“Зямля бацькоў – мая зямля”
|
Пастаянна дзеючаявыстава
|
Усе катэгорыі
|
На працягу года
|
-“-
|
2.
|
“На зямлі шматпакутнай Беларусі”
|
Інфармацыйны стенд да Дня Перамогі
|
Усе катэгорыі
|
Красавік – май
|
-“-
|
|
“Святло роднай мовы”
|
Пастаянна дзеючаявыстава
|
Усе катэгорыі
|
На працягу года
|
-“-
|
ІІ
|
Работа з бібліятэчным фондам
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
Заказ і дастаўка дакументаў
|
|
|
Па меры паступлн-ня
|
-“-
|
|
Прыём і рэгістрацыя
дакументаў
|
|
|
Па меры паступлн-ня
|
-“-
|
|
Афармленне падпіскі на перыядычныя выданні
|
|
|
Снежань, май
|
-“-
|
|
Растаноўка новых дакументаў у фондзе
|
|
|
Па меры паступл.
|
-“-
|
|
Растаноўка дакументаў у фондзе пасля іх вяртання чытачамі
|
|
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Дастаўка перыядычных выданняў
|
|
|
Па меры паступлн-ня
|
-“-
|
|
Падшыўка перыядычных выданняў
|
|
|
1 раз у тыдзень
|
-“-
|
|
Работа па захаванню фонда (маніторынг захавання кніг, рамонт кніг)
|
|
|
У час
канікул
|
-“-
|
|
Спісанне кніг па ветхасці
|
|
|
Па меры неабход-насці
|
-“-
|
|
Распрацоўка каляровай кампазіцыі і афармлення пастаянна дзеючых і зменных выстав
|
|
|
Жнівень
|
-“-
|
11.
|
Санітарны дзень
|
|
|
1 раз у месяц
|
-“-
|
ІІІ
|
Работа з фондам падручнікаў
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
Прыём і выдача падручнікаў (па графіку)
|
|
|
Май, жнівень
|
-“-
|
|
Афармленне заказа вучэбных выданняў на наступны навучальны год
|
|
|
Верасень, кастрыч-нік
|
-“-
|
3.
|
Спісанне падручнікаў, у якіх зкончыўся тэрмін карыстання
|
|
|
Па меры неабход-насці
|
-“-
|
|
Афармленне палічных раздзяляльнікаў для вызначаных раздзелаў фонда
|
|
|
Жнівень
|
-“-
|
5.
|
Работа па захаванню падручнікаў (маніторынг)
|
Рэйды па класах і падвядзенне ітогаў
|
Усе катэго-рыі
|
Кастрыч-нік,
красавік
|
-“-
|
IV
|
Укараненне інфармацыйных тэхналогій
|
|
|
|
-“-
|
|
Фарміраванне электроннага каталога адукацыйных праграмных прадуктаў
|
|
|
На працягу года
|
-“-
|
V
|
Рэклама бібліятэкі
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
Абнаўленне інфармацыі на стэндах “Бібліятэка інфармуе” і “Інфармацыя”
|
Інфармацыя
|
|
Рэгуляр-на
|
-“-
|
|
Падрыхтоўка інфармацыйных аб’яў аб выставах, паступленні новай вучэбна-метадычнай і мастацкай літаратуры, мерапрыемствах
|
Аб’явы
|
|
Рэгуляр-на
|
-“-
|
VI
|
Справачна-бібліяграфічная і інфармацыйная работа
|
|
|
|
І.В.Елізарава
|
|
Папаўненне і афармленне алфавітнага каталога ВМК і КВМ
|
|
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Фарміраванне і афармленне алфавітнага каталога метадычнай літаратуры
|
|
|
На працягу года
|
-“-
|
|
Фарміраванне бібліяграфічнага запісу для электроннага каталага
|
|
|
На працягу года
|
-“-
|
VII
|
Узаемадзеянне з іншымі структурамі, падраздзяленнямі гімназіі і арганізацыямі
|
|
|
|
Бібліятэкар, псіхолаг, сацыяльны педагог
|
|
Мерапрыемствы па прафарыентацыі
|
Інтэрактыў-ныя гульні; інтэрактыў-ныя ўзаемаадно-сіны
|
8-11 класы
|
У час канікул
|
-“-
|
|
Правядзенне сумесна з бібліятэкай №18 розных мерапыемстваў па прапагандзе кнігі
|
Экскурсіі ў бібліятэку №18
|
|
На працягу года
|
Бібліятэкар,
класныя кіраўнікі, працаўнікі бібліятэкі №18
|
VIII
|
Павышэнне кваліфікацыі супрацоўніка бібліятэкі
|
|
|
|
|
1.
|
Удзел у пасяджэннях раённых МА школьных бібліятэкараў
|
|
|
1 раз у квартал
|
|
2.
|
Работа над тэмай па самаадукацыі “Праз падрыхтоўку кваліфікаванага чытача – да фарміравання духоўна багатай асобы”
|
|
|
На працягу года
|
|
|
Павышэнне кваліфікацыі ў МГІРА
|
|
|
|
|